Gmina Sędziszów zaprasza do składania ofert OBSŁUGA IMPREZY „DOŻYNKI GMINNE TARNAWA 2025” w zakresie: Kompleksowej obsługi gastronomicznej oraz wesołego miasteczka dla dzieci i dorosłych na zasadzie wyłączności.

1. Organizator: Gmina Sędziszów ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów NIP 6562164804 tel. 41 381 11 27 wew. 500; 668 968 512, e-mail:um@sedziszow.pl

2. Zakres zamówienia:

– zapewnienie obsługi w zakresie gastronomicznym, stoiska o zróżnicowanym asortymencie (kiełbaski, szaszłyki, steki, hot-dogi, zapiekanki, hamburgery, lody, wata cukrowa, gofry itp.),

– sprzedaż piwa i napoi bezalkoholowych (w naczyniach jednorazowych plastikowych lub biodegradowalnych),

– obsługa urządzeń rekreacyjno – rozrywkowych dla dzieci i dorosłych tj. wesołe miasteczko m.in. elementy dmuchane, itp.,

– stoiska z rzemiosłem, z zabawkami, balonami itp.,

– zapewnienie wystarczającej ilości miejsc siedzących za stołami, część stołów z zadaszeniami (parasolami lub daszkiem).

3. Termin realizacji: 24 sierpnia 2025 r.

4. Miejsce: teren w sąsiedztwie remizy OSP Tarnawa

5. Obowiązki Oferenta:

– uzyskanie zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną, oraz wszystkich innych zaświadczeń i pozwoleń niezbędnych przy profesjonalnym świadczeniu usługi,

– posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością (które jest zobowiązany okazać w dniu podpisania umowy),

– dołączenie do oferty aktualnego wydruku z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,

– obsługa punktów gastronomicznych podczas trwania imprezy oraz bieżące utrzymanie czystości w granicach swojego obszaru w czasie i po zakończeniu imprezy,

– wydawanie posiłków oraz napojów w naczyniach jednorazowych przy zachowaniu minimum sanitarnego,

– zabezpieczenie we własnym zakresie okablowania do miejsca z urządzeniami elektrycznymi /przewody odpowiadające wymogom BHP i warunkom techniczno-elektrycznym (wraz z „najazdami” w miejscach komunikacyjnych.

– zapewnienie osoby do kontaktu z Organizatorem, która będzie obecna podczas imprezy (od momentu montażu do czasu demontażu).

6. Obowiązki i zastrzeżenia Organizatora:

– Organizator oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie imprezy z przyczyn od niego niezależnych (klęski żywiołowe, żałoba narodowa),

– Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczania stoisk promocyjnych szkół, banków, instytucji dotujących imprezę, sponsorów, stoisk z potrawami regionalnymi +degustacja.

7. Informacje dotyczące składania oferty:

– Oferent składa wyłącznie jedną ofertę zgodnie ze wszystkimi wymogami tj. w wymaganym terminie oraz zgodnie z zakresem zamówienia,

– oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez Oferenta,

– wartość cenowa podana w stawce brutto za wyłączność w  zakresie niniejszego zaproszenia nie podlega zmianie po złożeniu oferty,

– oferta musi zostać złożona w zamkniętym opakowaniu lub kopercie oraz zabezpieczona w sposób gwarantujący poufność jej treści,

– termin składania ofert: upływa dnia 31 lipca 2025 r. o godz. 10:00. Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane,

– oferty należy składać na adres:

Urząd Miejski w Sędziszowie

ul. Dworcowa 20

28-340 Sędziszów

z dopiskiem:  Oferta na kompleksowa obsługę imprezy „DOŻYNKI GMINNE TARNAWA 2025”,

– otwarcie ofert: w dniu 31 lipca 2025 r. o godz. 10:15,

– minimalna kwota wyznaczona przez Organizatora za wyłączność obsługi wynosi: 1 300,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100),

– Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru Oferenta bez podania przyczyny. Jeśli zajdzie taka konieczność Organizator może ogłosić kolejne zaproszenie,

– przy wyborze  oferty Organizator będzie kierował się najkorzystniejszą ceną. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą kwotę brutto oferowaną za wyłączność w wymaganym zakresie podczas imprezy, złożona przez Oferenta spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu.

– rozstrzygnięcie wyboru zostanie podane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w dniu 31 lipca 2025 r. do godz. 15.00

8. Planowany termin zawarcia umowy:

– Organizator zawrze umowę do dnia 5.08.2025 r. według własnego wzoru z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę,

– Organizator powiadomi telefonicznie Oferenta o miejscu i terminie podpisania umowy.

9. Warunki płatności: całą kwotę należy wpłacić do dnia 8 sierpnia 2025 r. na konto bankowe nr: 82 8513 0001 0000 0015 2000 0010.

10. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami: Anna Grzybowska tel. 41 381 11 27 wew. 500; 668 968 512.

11. Załączniki:

– Załącznik nr 1 – Formularz oferty

UWAGA.

Powierzchnia terenu jest ograniczona, przed złożeniem oferty zaleca się zapoznanie z miejscem realizacji usługi.