Gmina Sędziszów zaprasza do składania ofert OBSŁUGA IMPREZY „DOŻYNKI GMINNE TARNAWA 2025” w zakresie: Kompleksowej obsługi gastronomicznej oraz wesołego miasteczka dla dzieci i dorosłych na zasadzie wyłączności.
1. Organizator: Gmina Sędziszów ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów NIP 6562164804 tel. 41 381 11 27 wew. 500; 668 968 512, e-mail:um@sedziszow.pl
2. Zakres zamówienia:
– zapewnienie obsługi w zakresie gastronomicznym, stoiska o zróżnicowanym asortymencie (kiełbaski, szaszłyki, steki, hot-dogi, zapiekanki, hamburgery, lody, wata cukrowa, gofry itp.),
– sprzedaż piwa i napoi bezalkoholowych (w naczyniach jednorazowych plastikowych lub biodegradowalnych),
– obsługa urządzeń rekreacyjno – rozrywkowych dla dzieci i dorosłych tj. wesołe miasteczko m.in. elementy dmuchane, itp.,
– stoiska z rzemiosłem, z zabawkami, balonami itp.,
– zapewnienie wystarczającej ilości miejsc siedzących za stołami, część stołów z zadaszeniami (parasolami lub daszkiem).
3. Termin realizacji: 24 sierpnia 2025 r.
4. Miejsce: teren w sąsiedztwie remizy OSP Tarnawa
5. Obowiązki Oferenta:
– uzyskanie zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną, oraz wszystkich innych zaświadczeń i pozwoleń niezbędnych przy profesjonalnym świadczeniu usługi,
– posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością (które jest zobowiązany okazać w dniu podpisania umowy),
– dołączenie do oferty aktualnego wydruku z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
– obsługa punktów gastronomicznych podczas trwania imprezy oraz bieżące utrzymanie czystości w granicach swojego obszaru w czasie i po zakończeniu imprezy,
– wydawanie posiłków oraz napojów w naczyniach jednorazowych przy zachowaniu minimum sanitarnego,
– zabezpieczenie we własnym zakresie okablowania do miejsca z urządzeniami elektrycznymi /przewody odpowiadające wymogom BHP i warunkom techniczno-elektrycznym (wraz z „najazdami” w miejscach komunikacyjnych.
– zapewnienie osoby do kontaktu z Organizatorem, która będzie obecna podczas imprezy (od momentu montażu do czasu demontażu).
6. Obowiązki i zastrzeżenia Organizatora:
– Organizator oświadcza, iż nie ponosi odpowiedzialności za odwołanie imprezy z przyczyn od niego niezależnych (klęski żywiołowe, żałoba narodowa),
– Organizator zastrzega sobie prawo do umieszczania stoisk promocyjnych szkół, banków, instytucji dotujących imprezę, sponsorów, stoisk z potrawami regionalnymi +degustacja.
7. Informacje dotyczące składania oferty:
– Oferent składa wyłącznie jedną ofertę zgodnie ze wszystkimi wymogami tj. w wymaganym terminie oraz zgodnie z zakresem zamówienia,
– oferta musi być sporządzona czytelnie, w języku polskim oraz podpisana przez Oferenta,
– wartość cenowa podana w stawce brutto za wyłączność w zakresie niniejszego zaproszenia nie podlega zmianie po złożeniu oferty,
– oferta musi zostać złożona w zamkniętym opakowaniu lub kopercie oraz zabezpieczona w sposób gwarantujący poufność jej treści,
– termin składania ofert: upływa dnia 31 lipca 2025 r. o godz. 10:00. Oferty otrzymane po tym terminie nie będą rozpatrywane,
– oferty należy składać na adres:
Urząd Miejski w Sędziszowie
ul. Dworcowa 20
28-340 Sędziszów
z dopiskiem: Oferta na kompleksowa obsługę imprezy „DOŻYNKI GMINNE TARNAWA 2025”,
– otwarcie ofert: w dniu 31 lipca 2025 r. o godz. 10:15,
– minimalna kwota wyznaczona przez Organizatora za wyłączność obsługi wynosi: 1 300,00 zł brutto (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych 00/100),
– Organizator zastrzega sobie prawo do odstąpienia od wyboru Oferenta bez podania przyczyny. Jeśli zajdzie taka konieczność Organizator może ogłosić kolejne zaproszenie,
– przy wyborze oferty Organizator będzie kierował się najkorzystniejszą ceną. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą kwotę brutto oferowaną za wyłączność w wymaganym zakresie podczas imprezy, złożona przez Oferenta spełniającego wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
– rozstrzygnięcie wyboru zostanie podane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w dniu 31 lipca 2025 r. do godz. 15.00
8. Planowany termin zawarcia umowy:
– Organizator zawrze umowę do dnia 5.08.2025 r. według własnego wzoru z Oferentem, który złożył najkorzystniejszą ofertę,
– Organizator powiadomi telefonicznie Oferenta o miejscu i terminie podpisania umowy.
9. Warunki płatności: całą kwotę należy wpłacić do dnia 8 sierpnia 2025 r. na konto bankowe nr: 82 8513 0001 0000 0015 2000 0010.
10. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami: Anna Grzybowska tel. 41 381 11 27 wew. 500; 668 968 512.
11. Załączniki:
– Załącznik nr 1 – Formularz oferty
UWAGA.
Powierzchnia terenu jest ograniczona, przed złożeniem oferty zaleca się zapoznanie z miejscem realizacji usługi.