Gmina Sędziszów zaprasza do składania ofert OBSŁUGA IMPREZY „DOŻYNKI GMINNE TARNAWA 2025”
w zakresie:
Kompleksowej obsługi gastronomicznej oraz wesołego miasteczka dla dzieci i dorosłych na
zasadzie wyłączności.

  1. Organizator: Gmina Sędziszów ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów NIP 6562164804 tel.
    41 381 11 27 wew. 500; 668 968 512, e-mail:um@sedziszow.pl
  2. Zakres zamówienia:
  • zapewnienie obsługi w zakresie gastronomicznym, stoiska o zróżnicowanym asortymencie
    (kiełbaski, szaszłyki, steki, hot-dogi, zapiekanki, hamburgery, lody, wata cukrowa, gofry itp.),
  • sprzedaż piwa i napoi bezalkoholowych (w naczyniach jednorazowych plastikowych lub
    biodegradowalnych),
  • obsługa urządzeń rekreacyjno – rozrywkowych dla dzieci i dorosłych tj. wesołe miasteczko
    m.in. elementy dmuchane, itp.,
  • stoiska z rzemiosłem, z zabawkami, balonami itp.,
  • zapewnienie wystarczającej ilości miejsc siedzących za stołami, część stołów z zadaszeniami
    (parasolami lub daszkiem).
  1. Termin realizacji: 24 sierpnia 2025 r.
  2. Miejsce: teren w sąsiedztwie remizy OSP Tarnawa
  3. Obowiązki Oferenta:
  • uzyskanie zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną, oraz
    wszystkich innych zaświadczeń i pozwoleń niezbędnych przy profesjonalnym świadczeniu
    usługi,
  • posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku
    z prowadzoną działalnością (które jest zobowiązany okazać w dniu podpisania umowy),
  • dołączenie do oferty aktualnego wydruku z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
    Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
  • obsługa punktów gastronomicznych podczas trwania imprezy oraz bieżące utrzymanie
    czystości w granicach swojego obszaru w czasie i po zakończeniu imprezy
  • przy wyborze oferty Organizator będzie kierował się najkorzystniejszą ceną. Za
    najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą kwotę brutto oferowaną za
    wyłączność w wymaganym zakresie podczas imprezy, złożona przez Oferenta spełniającego
    wszystkie warunki udziału w postępowaniu.
  • rozstrzygnięcie wyboru zostanie podane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w dniu
    31 lipca 2025 r. do godz. 15.00
  1. Planowany termin zawarcia umowy:
  • Organizator zawrze umowę do dnia 5.08.2025 r. według własnego wzoru z Oferentem,
    który złożył najkorzystniejszą ofertę,
  • Organizator powiadomi telefonicznie Oferenta o miejscu i terminie podpisania umowy.
  1. Warunki płatności: całą kwotę należy wpłacić do dnia 8 sierpnia 2025 r. na konto bankowe
    nr: 82 8513 0001 0000 0015 2000 0010.
  2. Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami: Anna Grzybowska tel. 41 381 11 27 wew.
    500; 668 968 512.
  3. Załączniki:
  • Załącznik nr 1 – Formularz oferty
    UWAGA.
    Powierzchnia terenu jest ograniczona, przed złożeniem oferty zaleca się zapoznanie
    z miejscem realizacji usługi.