Gmina Sędziszów zaprasza do składania ofert OBSŁUGA IMPREZY „DOŻYNKI GMINNE TARNAWA 2025”
w zakresie:
Kompleksowej obsługi gastronomicznej oraz wesołego miasteczka dla dzieci i dorosłych na
zasadzie wyłączności.
- Organizator: Gmina Sędziszów ul. Dworcowa 20, 28-340 Sędziszów NIP 6562164804 tel.
41 381 11 27 wew. 500; 668 968 512, e-mail:um@sedziszow.pl - Zakres zamówienia:
- zapewnienie obsługi w zakresie gastronomicznym, stoiska o zróżnicowanym asortymencie
(kiełbaski, szaszłyki, steki, hot-dogi, zapiekanki, hamburgery, lody, wata cukrowa, gofry itp.), - sprzedaż piwa i napoi bezalkoholowych (w naczyniach jednorazowych plastikowych lub
biodegradowalnych), - obsługa urządzeń rekreacyjno – rozrywkowych dla dzieci i dorosłych tj. wesołe miasteczko
m.in. elementy dmuchane, itp., - stoiska z rzemiosłem, z zabawkami, balonami itp.,
- zapewnienie wystarczającej ilości miejsc siedzących za stołami, część stołów z zadaszeniami
(parasolami lub daszkiem).
- Termin realizacji: 24 sierpnia 2025 r.
- Miejsce: teren w sąsiedztwie remizy OSP Tarnawa
- Obowiązki Oferenta:
- uzyskanie zgody Stacji Epidemiologicznej na sprzedaż i działalność gastronomiczną, oraz
wszystkich innych zaświadczeń i pozwoleń niezbędnych przy profesjonalnym świadczeniu
usługi, - posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w związku
z prowadzoną działalnością (które jest zobowiązany okazać w dniu podpisania umowy), - dołączenie do oferty aktualnego wydruku z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, - obsługa punktów gastronomicznych podczas trwania imprezy oraz bieżące utrzymanie
czystości w granicach swojego obszaru w czasie i po zakończeniu imprezy
- przy wyborze oferty Organizator będzie kierował się najkorzystniejszą ceną. Za
najkorzystniejszą zostanie uznana oferta zawierająca najwyższą kwotę brutto oferowaną za
wyłączność w wymaganym zakresie podczas imprezy, złożona przez Oferenta spełniającego
wszystkie warunki udziału w postępowaniu. - rozstrzygnięcie wyboru zostanie podane na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w dniu
31 lipca 2025 r. do godz. 15.00
- Planowany termin zawarcia umowy:
- Organizator zawrze umowę do dnia 5.08.2025 r. według własnego wzoru z Oferentem,
który złożył najkorzystniejszą ofertę, - Organizator powiadomi telefonicznie Oferenta o miejscu i terminie podpisania umowy.
- Warunki płatności: całą kwotę należy wpłacić do dnia 8 sierpnia 2025 r. na konto bankowe
nr: 82 8513 0001 0000 0015 2000 0010. - Osoba uprawniona do kontaktów z Oferentami: Anna Grzybowska tel. 41 381 11 27 wew.
500; 668 968 512. - Załączniki:
- Załącznik nr 1 – Formularz oferty
UWAGA.
Powierzchnia terenu jest ograniczona, przed złożeniem oferty zaleca się zapoznanie
z miejscem realizacji usługi.